Page 166 - GRECIAN_SKG_04
P. 166

THEODORA & STELLA CHRISTAKI
                                                          Owners of Bahar Boutique Hotel
                                          Their attempt with their sister Anneza to promote the city’s culture in combination with its
                                          modern character as a Metropolis, that can host visitors from various places and cultures
                                          through Bahar Boutique Hotel, was an unqualified success. Beginning with its name, the
                                          new hotel project is in constant interaction with Emporio Square, where for more than a
                                          hundred years spice shops that arouse the senses are housed. Η προσπάθειά τους με την
                                          αδελφή τους Αννέζα να αναδείξουν μέσω του Bahar Boutique Hotel την πολιτισμικότητα
                                          της πόλης σε συνδυασμό με τον σύγχρονο χαρακτήρα της ως μητρόπολη στέφθηκε με
                                          απόλυτη επιτυχία. Ήδη από το όνομά του, το νέο ξενοδοχείο αποτυπώνει την αέναη
                                          σχέση του με την Πλατεία Έμπορίου, όπου στεγάζονται εδώ και 100 χρόνια καταστήματα
                                          μπαχαρικών και βοτάνων που διεγείρουν τις αισθήσεις. baharboutiquehotel.com

                                            BAHAR IS A STARTING POINT FOR ATTENDING THE
                                          EMPORIOU SQUARE’S UNCEASING INTENSE PULSE ΤΟ
                                           BAHAR ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΣ
                                            ΤΟΝ ΕΝΤΟΝΟ ΠΑΛΜΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ











           MARIA POLITIDOU
              Owner of Viama Fashion

        When  your  source  of  inspiration  are  the
        women  of  Thessaloniki  -dynamic  and
        beautiful,  with  opinions  on  fashion-  and
        you’ve  earned  their  trust,  then  satisfying
        them  for  another  season,  inevitably  leads
        to  the  same  recipe  for  success:  Distinctive
        designs of high-quality and aesthetics, that
        bring  out  the  femininity  and  personality
        of  each  woman.  She  personally  thinks
        that  the  city  is  saturated  with  imitation
        and copying, which leads her to merge the
        international with the unique and different.
        Όταν  πηγή  της  έμπνευσής  σου  είναι  οι
        γυναίκες  της  Θεσσαλονίκης  –σύγχρονες
        και δυναμικές, με άποψη για τη μόδα– κι
        έχεις  κερδίσει  την  ψήφο  εμπιστοσύνης
        τους, τότε η ικανοποίησή τους για ακόμα
        μια  σεζόν  δεν  θα  μπορούσε  παρά  να
        ακολουθήσει  την  ίδια  συνταγή  επιτυχίας:
        σχέδια υψηλής ποιότητας και αισθητικής,
        που αναδεικνύουν τη θηλυκότητα και την
        προσωπικότητα  κάθε  γυναίκας.  Η  ίδια
        πιστεύει ότι από την πόλη της περισσεύει
        η μίμηση και η αντιγραφή, γεγονός που την
        ωθεί να ενώσει το διεθνές με το μοναδικό
        και το διαφορετικό. viamafashion.com


        166   GREC14N   2018-19
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171